Det er primært gjort for at øge hit-raten på tv-indslagene fra de cirka 10.000 visninger hvert indslag har idag. ComON har ellers, ifølge Ditte Koefoed, øget sin hit-rate med 300% i det forgangne år.
Det at smide links til filmene med ud i nyhedsbreve har også vist sig at være en forrygende ide.
Ditte Koefoed ser nogle helt bestemte positive features ved webtv:
- Varighed af tv-indslag på nettet er ligegyldig - man er ikke bundet af et tv-slot på 28:30, som man bare SKAL fylde ud. Er historien tre minutter idag og ti minutter i morgen, spiller ingen rolle.
- Mulighed for at lave til helt snævre målgrupper - man kan tillade sig at lave et helt særligt indslag om en helt særlig feature på en helt bestemt mobiltelefon
- Man behøver ikke at lave hardcore nyhedsindslag - meget materiale ender som evergreen content, som brugerne finder frem igen og igen.
- YouTube skaber også en ekstra feature af sjov og underholding
- ComOn kan give mere næring til dine hjerneceller med webtv - webtv kan gøre tunge beskrivelser lette ved hjælp af step-by-step demo'er
I tråd med at benytte YouTube - og dermed give indholdet væk gratis - tror man på ComOn ikke længere på brugerbetaling. Ifølge Ditte Koefoed gider ingen betale for niche-tv, så en god annoceringsstrategi er ved at være på plads, så ComOn i år ikke kommer til at give underskud.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar